Nowenna - Dzień 5 - Szukaj chwały Bożej

Jezus Chrystus zaprasza nas:

«Ten zaś, który Mnie posłał, jest ze Mną. Nie pozostawił Mnie samego, ponieważ zawsze czynię to, co się Jemu podoba» (J 8,29)



Z pism s. Tekli Merlo:

«Wszystko i tylko na chwałę Bożą i dla dobra dusz. Wyzbywam się swojej woli, aby mieć tylko tą Bożą. Wyrzekam się swoich zmysłów i swojego punktu widzenia, aby mieć tylko Boże zmysły.
Każdy oddech, każdy przejaw uczucia, każde uderzenie serca, każde poruszenie istoty wewnętrznej i zewnętrznej, chcę aby było dla Ciebie, mój Boże. W każdym momencie pragnę mówić: kocham Cię, mój Boże. Niech zawsze spełnia się to, co Tobie się podoba.
Jeśli chcesz mnie zdrową, oto jestem, jeśli chorą, oto jestem, wszystko to, co się Tobie podoba. Wszystko na chwałę i cześć Najświętszej Trójcy».

Modlitwa o otrzymanie łaski:


Najświętsza Trójco, dziękujemy Ci za Twoje dary, szczególnie za światło, łaski i cnoty udzielone siostrze Tekli Merlo oraz za to, że wybrałaś ją i ustanowiłaś mądrą matką i pewną przewodniczką sióstr paulistek. Przez jej wstawiennictwo, pozwól nam żyć dla jej wielkich miłości: Jezusa Mistrza, Eucharystii, Ewangelii, Kościoła, dusz. Pomóż posługiwać się w ewangelizacji środkami komunikacji społecznej aż do złożenia z siebie całkowitej ofiary. O Panie, jeśli jest to w planach Twojej Boskiej mądrości, spełnij także tu, na ziemi, wobec tej oddanej Ci służebnicy, Twoją obietnicę: "Jeśli ktoś Mi służy, Ojciec okaże mu cześć". Dla radości Twojego Kościoła i dla dobra wielu ludzi, wsław tę wierną służebnicę jako błogosławioną i przez jej wstawiennictwo udziel nam łaski, o którą Cię prosimy... Amen.

Chwała Ojcu...
Chwała Bogu i pokój ludziom: niech to będzie zawsze naszym westchnieniem i niech się stanie naszym największym pragnieniem. s. Tekla Merlo

Komentarze