Nowenna - Dzień 8 - Zaufaj Maryi

Jezus Chrystus zaprasza nas:

Na Krzyżu Jezus oddaje nam swoją Matkę: «Kobieto, oto Syn Twój. Następnie rzekł do ucznia: "Oto twoja Matka". I od tej godziny uczeń przyjął Ją do siebie.» (J 19,26-27)


Z pism s. Tekli Merlo:

«Jestem twoja, o Matko moja, nie należę już tylko do siebie, nie chcę już należeć tylko do siebie. Jestem nikim bez Ciebie.
W Twoich rękach o Maryjo, jest moje zbawienie, mój rozwój i moje zasługi. Wszystko wkładam w Twoje ręce.
Weź mnie w Twoje ramiona, bo jestem uboga i jestem nieszczęśliwa. Lecz mam całą ufność w Tobie, o Maryjo, moja nadziejo, moja pomocy, o dobra Matko moja!
Ty jesteś samą dobrocią, litościwą, miłosierdziem, pociągającą wszechmocą.
Oderwij mnie od siebie. Wszystko to, co mam, jest Twoje. Również zgromadzenie jest Twoje. Ty jesteś naszą Pierwszą Mistrzynią, wielką Mistrzynią.
Ucz nas, podtrzymuj nas, broń nas przed każdym niebezpieczeństwem, tak jak to czyniłaś do tej pory. Ukaż nam, po tym wygnaniu, Jezusa, błogosławiony owoc Twojego łona».

Modlitwa o otrzymanie łaski:


Najświętsza Trójco, dziękujemy Ci za Twoje dary, szczególnie za światło, łaski i cnoty udzielone siostrze Tekli Merlo oraz za to, że wybrałaś ją i ustanowiłaś mądrą matką i pewną przewodniczką sióstr paulistek. Przez jej wstawiennictwo, pozwól nam żyć dla jej wielkich miłości: Jezusa Mistrza, Eucharystii, Ewangelii, Kościoła, dusz. Pomóż posługiwać się w ewangelizacji środkami komunikacji społecznej aż do złożenia z siebie całkowitej ofiary. O Panie, jeśli jest to w planach Twojej Boskiej mądrości, spełnij także tu, na ziemi, wobec tej oddanej Ci służebnicy, Twoją obietnicę: "Jeśli ktoś Mi służy, Ojciec okaże mu cześć". Dla radości Twojego Kościoła i dla dobra wielu ludzi, wsław tę wierną służebnicę jako błogosławioną i przez jej wstawiennictwo udziel nam łaski, o którą Cię prosimy... Amen.

Chwała Ojcu...

Maryjo, Ty rzeczy trudne czynisz łatwymi. s. Tekla Merlo

Komentarze